V predchádzajúcom príspevku mi nemenovaný autor poslal návrh pre komisiu pre kultúru a sociálne záležitosti.
Ten istý autor mi zároveň poslal aj návrh bodov pre komisiu pre cestovný ruch a propagáciu.
Uvedený návrh je na nasledovných riadkoch, bez úprav, ako som ho dostal. Ospravedlňujem sa autorovi, že som to sem nedal už dávnejšie, ale až teraz. (mohol som hneď po doručení).
PODPORA REGIÓNU A PREZENTÁCIA ATRAKTIVITY MARIANKY V ŇOM
Aktívna
spolupráca so susednými obcami /aj
zahraničnými/, kde sa susedná obec neberie ako konkurent, ale ako dobrý sused:
Podpora rôznych súťaží medzi Mariankou a ostatnými
slovenskými/zahraničnými obcami.
Výmenná prezentácia obce v slovenských školách: Poznáš
Marianku? Napr. vybraní žiaci v partnerskej škole odprezentuju interaktívne
svoju obec.
Podpora spoločných ponúk pre turistov - tématické zájazdy celého regiónu orientované na napr. históriu, folklór, vinárstvo, gastronómiu, tradičnú výrobu, miestne výrobky
Podpora spoločných kultúrnych, športových akcií so susednými obcami.
PREZENTÁCIA Obce prostredníctvom: zahraničných ambasád, slovenských ambasád, slovenských inštitútov, cestovných kancelárií, hotelov, leteckých spoločností.
Prezentácia obce
na štátnej hranici pri vstupe do SR z Rakúskej, Českej, Maďarskej rep.
spolu s okolitými obcami v rámci regiónu.
Aktívna
účasť a spolupráca s organizáciami cestovného ruchu a s Ministerstvom
dopravy Ing. Ivana Magátová, generálna
riaditeľka sekcie cestovného ruchu na Ministerstve dopravy,výstavby a ...
/napr. aj SACR/
Kontaktovať MZV a pokúsiť sa pripojiť
k prezentácii Slovenska v roku 2016, kedy sme predsedajúcou
krajinou EU.
PREZENTÁCIA ČINNOSTI :
PREZENTÁCIA ČINNOSTI :
Prezentovanie aktivít obce prostredníctvom vlastnej www,
moderných sociálnych sietí, pravidelných periodík vydávaných obcou a regiónom,
prostredníctvom PR článkov v médiách, Nástrojmi na prezentáciu sú aj
tlačové správy, verejné diskusie na aktuálnu tému, Informácie sa posúvajú
prostredníctvom krátkych dokumentárnych filmov, PR článkov v prostriedkoch
MHD, SAD, Železníc prostredníctvom VÚC /Maroš –starosta STUPAVY je vo VÚC /.
PRIESKUMY
VEREJNEJ MIENKY:
Potrebné robiť
prieskumy verejnej mienky zamerané na kvalitu činnosti či už prostredníctvom
vlastnej www alebo dotazníkmi. Získava
sa tým tiež spätná väzba a návrhy na ďalšiu činnosť.
NASTAVENIE
VLASTNÝCH KRITÉRIÍ HODNOTENIA ČINNOSTI
Nastavenie interných parametrov, ktoré usmerňujú a motivujú
na správny smer v činnosti.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára